Tasty |Tasty 2Wins| TURKEY

[Anne Rolünü Soryong Üstleniyor]

Soryong: Onun (Daeryong) ne düşündüğünü biliyorum, çünkü biz ikiziz ve önceden nasıl hareket edeceğini kestirebiliyorum. Bu yüzden ona, “Bunu yapma” ya da “Şunu sakın yapma.” diyorum.

Daeryong: Ama Soryong aynı şeyi beş ya da altı kez tekrarlıyor. Bazen bana bir şeyi yapmamı söylüyor, ve üzerinden biraz zaman geçince aynı şeyi gene söylüyor. Ve bu da bana iğrenç hissettiriyor.Younha: Görünüşe göre Soryong anne rolünü üstlenmiş.Soryong: Tekrarlıyorum çünkü onun unutacağı hissine kapılıyorum, bu yüzden tekrar söylemek zorundayım. Aslında artık bunu yapmıyorum.

Younha: Yani ortalıkta kelimeleri tekrarlıyarak mı dolaşıyorsun¿¿

Soryong: Hayır yapmıyorum [kahkaha atıyor], yani bilerek yapmıyorum.

[Soryong 1 cm daha uzun]
Younha:Her şeyiniz aynı, peki ya boylarınız?Daeryong: Soryong bir cm daha uzun.

Soryong: Stilistlerimizle ilk karşılaştığımızda bizim ölçülerimizi aldılar. Biz iki kişiyiz, bu yüzden onlar da farklı ölçülere sahip olabileceğimizi düşündüler. İkinci görüşmemizde tekrar ölçülerimizi aldılar, bense içimden şöyle düşünüyordum, “Bedenlerimiz(kıyafet ölçüsü) aynı bizim; neden Daeryong’u da ölçerek kendilerine iş çıkarıyorlar ki?” Sadece birimizi ölçebilirleredi, çünkü ayakkabı numarasından bacak uzunluğuna kadar her şeyimiz aynı.
