Tasty |Tasty 2Wins| TURKEY

Şarkıcı olmayı ilk isteyen Daeryong‘du. “14 yaşındayken Rain’i gördüm ve o zamandan beri dans edip şarkı söylemeyi seviyorum. Gelecek için farklı planları olan arkadaşlarımın aksine, ben dans edip şarkı söylemeyi kariyerim olarak yapabileceğimi düşündüm. İşte o zaman bu benim hayalim oldu (dans etmek ve şarkı söylemek) ve Soryong da, yaptığımı beğendi ve böylelikle biz şarkıcı olmaya karar verdik.” (Daeryong)

İkizler, 5 yıl JYP’de eğitim aldı ancak çıkış yapma şansını elde edemedikleri için ayrıldılar. Soryong o eski günleri hatırlarken şöyle diyor: “Elemeleri (JYP) çok kolay geçince, biz de düşündük ki artık her şey kolay olacak. Ama sonrasında bizden sonra gelen stajyer arkadaşlarımız bizden önce çıkış yapınca, hayal kırıklığına.” “Yeteri kadar hazırlık yapmadık diye düsünmeye başladık, ama daha fazla duramadık ve oradan ayrıldık.”
“Sinirlenmek yerine, biz kendimizi hayal kırıklığına uğrattığımızı düşündük. Ancak bu sadece geçiciydi. Biz hala şansımız olduğuna inandık, aklımızı başımıza toplayıp bunu çözmeye karar verdik(daha çok çalışmak). Zorlu bir, bir haftadan sonra, tekrar ayaklarımızın üstünde durmaya başladık.” Ayrılmayı ilk teklif eden Daeryong‘du ama Soryong da aynı şeyi düşünüyordu. “Biz her zaman aynı şeyi düşünürüz”.
kaynak: bingboo