Shin Dong Yup ve Hong Suk Chun Kore’deki ilk transseksüel talk show programında sunucu olacaklar.

KBS Joy’un temsilcilerinden biri 23 Ağustos’ta, “Shin Dong Yup ve Hong Suk Chun’un KBS Joy’un ‘XY That Girladlı yeni transseksüel talk showunda sunucu olacaklarını” açıkladı.

‘XY That Girl’, hayatlarını transseksüel olarak yaşayan ve hem erkek hayatı hemde kadın kalbini bilen birer kişi olarak yaşadıkları zorluklar hakkında bir program olacak. İşin aslı, Kore’de yayınlanacak olan böyle bir program daha yayına girmeden büyük  dikkat çekti.

Shin Dong Yup, lafı eveleyip gevelemeyen biri olarak, ve Shin Dong Yup’un yakın arkadaşı olarak bilinen ve kendini ifşa eden ilk Koreli ünlü, Hong Suk Chun, sunucu olacaklar, bir çok kişi de bu ikilinin beraber yapacaklarını görmek için sabırsızlanıyor.

Shin Dong Yup programın sunucusu oalrak duygularını şöyle dile getirdi, “Cinsiyet seçimi bakımındn azınlıkta olan bu kesimin insan hakları konusuna uzun zamandır ilgi duyuyorum. Transseksüellere karşı yapılan peşin hükümleri ve klişe şeyleri yok etmek istiyorum.”

Hong Suk Chun ise, “Bu azınlığın içinden biri olarak, ben programdaki konuklar ile açık ve dürüst tartışmalar yapmak istiyorum.” dedi.

Model Kim Young Yi de ’XY That Girl’ün sunulmasına yardım edecek, program ilk bölümünü 6 Eylül’de yayınlayacak.

Transseksüel* TV Programı Kızgın Güney Koreli Taassuplar** Yüzünden İptal Edildi

kaynak: allkpop

Source: TV Daily via Nate

