ALi Na Young-i diye bir şarı eklemiş yeni albümüne bu 8 yaşında tecavüze uğrayan bir kız için yazılmış. Ali kendi yazıp bestelemiş ama bu şarkı çıktıktan sonra halk ve o kız bundan rahatsız olmuş. Ali de bir basın toplantısı düzenleyip ben sadece ona destek olmaya çalıştım ama yanlış şekilde ifade ettim sanırım deyip özür dilemiş ve şirketi bütün albümleri piyasadan toplatmış. daha sonra Ali babası ile beraber bir üniversitedeki konuşmasında tekrar bu konuyu açmış ve size bir sırrımı vereceğim, aile sırrımızı demiş. 3 yıldır bunu kendimde saklıyorum.

ALi 3 yıl önce bir grup arkadaşım tarafından (ne grubu bilmiyorum okul ya da faaliyet) tecavüze uğramış. Sonra bu kişi tutuklanmış ve 2 yıl hapis cezası 4 yıllık başka bir ceza ve 200 saatlik hizmet işi yapacakmış. Ancak kanıt ve ya tanık olmadığı için çocuk serbest kalmış. ALi de gelip bir özür bile dilemedi bu kişi benden demiş. Ve babası ile beraber eğilerek özür dilemişler.