İlk çevirim arkadaşlar :D:D oyş heyecanlandm😀 Direk koreceden cevrilmiştir😛

Anlamadığınız yer olursa sorun açıklayam😀 türkçem yetmiyo iyice cevirmeye ahah😀

EMEĞE SAYGI AMA  ;)) Adımı vererek Ceviriyi alabilirsiniz😉

Çeviri : _JFeyza_

 

Super Junior – Only U [Tr Çeviri by _JF_]

Hiçbir şey söylemeden söyleyeceklerimi dinle.Aslında çok gerginim.

Sensiz bir gün nasıl yaşayacağımı bilmiyorum.

Bizim sonumuz olmadığını biliyorum.

Benim olmadığım boşlukta tek başına acı çekip ağlama

Benim kalbimde sadece sen , Senin kalbinde sadece ben

Benzer duygularımız , Aşkımızın kanıtı.

Aynı gökyüzü farklı yer,Biz kısa bir süreliğine ayrıldık.

Şimdi şu anda sonsuza dek , unutmayıp hatırla.

Bana gösterdiğin aşkını hatırlayacağım,Kimsenin senin yerini alamayacağı

Sadece bu aşkı kalbimin en derin yerinde saklayacağım.

Uzun süre beklettiğim için üzgünüm

Hayatımdaki en özel insan sadece sensin.

Benim kalbimde sadece sen , Senin kalbinde sadece ben

Benzer duygularımız , aşkımızın kanıtı.

Aynı gökyüzü farklı yer , Biz kısa bir süreliğine ayrıldık.

Şimdi tam şu anda sonsuza dek unutmayıp hatırla.

Rap:

Aslında sende biliyorsun, ben sensiz yaşayamam sende bensiz.

İç çekerek ; Parçalanan kalbin  yavaş yavaş iyileştiğini kim söyledi diye düşünüyorsun.

Seni seviyorum(3) Sen duymasan da

Özür dilerim(3) pişman olsam da

SONSUZA DEK senin elini tutacağım,ilk görüşte aşık olduğum o gün gibi,Aramız yeniden düzelecek.

Aşkım ol , Sana ihtiyacım var , Benim için sadece sen varsın bunu biliyorsun.

Soğuk rüzgarlar esdiğinde parmaklarımızın dokunduğu o hissi yanındayken hep hissediyorum

Elimi tuttuğunda adımlarımı takip ediyorsun

Tekrar seninle karşılaşacağımız o gün iki elinide bırakmayacağım.

Benim kalbimde sadece sen , Senin kalbinde sadece ben

Benzer duygularımız , aşkımızın kanıtı.

Aynı gökyüzü farklı yer , Biz kısa bir süreliğine ayrıldık.

Şimdi tam şu anda sonsuza dek unutmayıp hatırla.