Aktör Jang Geun Suk gözü bantlı bir resmini yayınladı.

12 Eylül’de, Jang Geun Suk şirketinin twitter hesabı üzerinden bir twit attı ve, “Şimdi herkes beni tanıyacak. Haido Caddesi’nde bir içki beni bu hale getirdi (bana bir virüs tarzı bir şey verdi demiş ama bulamadım büyük itimalle gözüne bulaşan mikrop). Göremiyorum. Kimim ben? Burası neresi?”

Fotoğrafta, Jang Geun Suk, hayranlarına gözündeki bandın çok mühim bir şey olmadığını  göstermek için neşeli bir şekilde dilini çıkarmış. Rahatlayan hayranalar, ise onun bait bir tişört ve kolye ile beraber bile ne kadar sevimli olduğuna odaklandı.

Yapılan yorumlar şöyle, “Sağlık her şeyden önemli. Sağlıklı ol”, “Enfeksiyon ne kadar büyüktü ki bir bant takmak zorunda kaldın?”,  ve  “Sağ gözün kapalı iken bile iyi görünüyorsun.”

Source: TV Report via Nate