Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Muhabir: Üyeler arasında anne gibi davranan var mı? Üyelerle ilgilenen biri?Donghae: Ryeowook öyle yapıyor. Bulaşıkları yıkamada gerçekten iyi ve o ne zaman buz dolabında yemeklik bir şeyler görse, üyelere “Sizin için bir şeyler pişirmemizi ister misiniz?” diye sorar. Güzel de yemek yapar.

Muhabir: En kötü uyku alışkanlığı kimdedir?

Leeteuk: Shindong. Çok gürültülü horlar ve kıyafetlerini çıkarır. Teyzemiz(Ahjummayı direk böyle çevirmişler ama büyük ithimalle temilikçi teyze) ilk defa yurdu temizlemeye geldiğinde, Shindong’un odasına gitti ve şok geçirdi haha.

Muhabir: Bir yurtta klamanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

Leeteuk: Dezavantajı özel hayatın olmaması. Dürüst olmak gerekirse bir sevgilimin olmasını ve biriyle çıkmayı istiyorum ama eğer ben odamda sessizce telefonda konuşuyorsam, üyeler sürekli “Kiminle konuşuyorsun?” diye sorup duruyor. Ancak avantajlar daha fazla. Yalnız kalmıyorsunuz. Eğer yorgunsan yurtta konuşabileceğin biri mutlaka oluyor.

Donghae: Ben ölene kadar böyle yaşamak istiyorum. Çünkü böylesi çok güzel. Ama ilerde evlendiğimiz zaman, kendi evlerimizin olması gerekecek. Bu yüzden bizde evlendiğimizde kapı komşusu olacağız diyoruz.

Muhabir: Yurt hayatı ne kadar güzel olursa olsun, hiç kendi evinizi özlediğiniz olmuyor mu?

Sungmin: İşimiz yüzünden ailelerimizin evine gidemeyiz. Televizyonda aile ile ilgili bir şey olduğunda ya da yurtta yiyecek bir şey olmadığında evimi özlüyorum.

Muhabir: Aranızda ayrı bir evde, yurtlardan uzakta yaşamak isteyen var mı? Yok mu?

Leeteuk: Öyle bir isteyen bir üyemiz yok. Eğer bir yurtta yaşıyorsan, yemek yapan, çamaşırları yıkayan, temizlik yapan ve her şeyle ilgilenen bir teyzeniz oluyor. Ve bütün bu masraflar şirketimiz tarafından ödeniyor bu yüzden yurt hayatı para gerektirmiyor. Dürüst olmak gerekirse, bu sene askere gideceğim için ayrılıyorum ve odamı kapatmayı düşünüyordum. Açıkçası, odamı kilitli bırakmak isiyorum böylelikle kimse giremez. Ancak benim odamın kapısı kaydıraklı, bu yüzden kilitleyemiyorum, haha.

Muhabir: Yurdunuzda olmasını istediğiniz bir şeyler var mı?

Leeteuk: Keşke yeni bir yemek masası ve 12. katta da bir koltuk olsa. Çıkış yaptığımızdan beri aynı şeyleri kullanıyoruz. Yemek masası için sandalyeler olsun isterdim ama destekli(yaslanmak için) olanlardan. Yemek yerken ve ya dinlenirken desteksiz olan sandalyeleri kullandığımızda, basenlerimiz acıyor, haha.

Sungmin: Keşke 11. katta farklı bir televizyon olsa. Daha büyük bir ekran isterdim.

Ryeowook: Paramızı biriktirip 20 inçlik bir televizyon almıştık 12. kata. Şimdi onu 50 inçlik olan bir tane ile değiştirdik.

trans: yooja@tumblr
