Eğer bir sevgilim olursa, ona her gün, “Seni seviyorum” diyeceğim. Değerli zamanımızın tek bir dakikasını bile boşa harcamak istemiyorum.
“‘You’re My Pet’in (YMP)’in senaryosunu ilk okuduğumda, In Ho ile çok benzediğimizi fark ettim. İkimiz de neşeli ve haylaz. Kendi hayallerimiz var. Onu canlandırırken hiç zorlanmadım,” dedi JKS . JKS, bir kariyer kadını olan Ji Eun’nun evine gelen ve sonrasında onun köpeği “Momo” olan, gelecek vadeden genç bir dansçı olan , Kang In Ho’yu canlandırıyor. Bu durumun avantajlarını kullanarak bir köpek gibi davranmanın tadını çıkardı. Mesela, Momo ondan, bir sahibin sorumluluğu olduğunu ileri sürerek, kendisini yıkamasını istedi. Momo acıktığı zaman kollarını sahibine doladı.

JKS bize birde masum ve sevimli hareketlerini gösterdi. Mesela, kendisi birden bire şarkı söylemeye başladı ( Seiko Matsuda’dan ‘Anatani-Aitakute (Missing You/Seni Özlüyorum)’ ve JKS’den ‘Bye Bye Bye’ gibi) ve dans etti. Çekime ara verildiği zaman, portakal yiyordu ve ekibimizden birinin gözlerini yakaladı, gülümsedi ve “Yemek ister misin?” diye sorarken ona portakalın yarısını verdi. Buzları kıran haylaz bir doğası var ve bizi gerçek anlamda güldürüyor. Gerçekten In ho’ya benziyor.

“Söylemeye gerek bile yok, erkeklerin büyümesi ve olgunlaşması gerekiyor. Ama ben gene de hayatım boyunca bir çocuğun kalbi kadar masum kalmak istiyorum. Ben sadece hayatımı mutlu yaşamak istiyorum, başkaları me düşünüyor diye çok fazla endişelenerek ve kendime yalanlar söyleyerek yaşamak istemiyorum. Hayatımın zevkini almak için kendimi meşgul etmeye çalışmıyorum. Eğer gerçekse, hayat berbat olmalı… Söylemek istediklerimi söylemek istiyorum. Yapmak istediklerimi yapmak istiyorum. Eğer böyle olursa, eminim ki hayatımdan zevk alacak ve ve hayatımı her anını gülümseyerek yaşayacağım. Gerçekten kalbimin tam derinliklerinde hayatımdan zevk almak istiyorum.”

Aşk hakkında o ne düşünüyor?
“Ah, bu soruya cevap veremem çünkü daha önce hiç sevgilim olmadı… Yalan söylediğimi mi düşünüyorsunuz…? Lol(seslice güldü). Her neyse, çok merak ediyorum In ho ve Ji Eun gibi kavga eden çiftler var mıdır? Lol(seslice güldü). Ama bence aşık olduğum kişi ile ne yaparsam yapayım ilgi çekici olur. Bana göre, ben onu sevdiğim sürece benden kaç yaş küçük ve ya büyük bunun bir önemi yok. En önemli şey on akarşı samimi olmam. Benim damak tadıma göre sevdiğim kadın kibar ve kadınsı olmalı ki beni hiç düşünmeden onu korumaya teşvik etsin. Şık bir kadın olmasını da isterim. Derginizi okurken anladım ki MORE’un (DAHA FAZLA) tarzı benim damak tadıma uygun. Eğer aşık olursam, ilk önce ona aşkımı anlatacağım. Çünkü ben bir erkeğim.”

Bu yolla kendisi aşka nasıl baktığını açıklamış oldu. Ona en sevdiği cümlenin ne olduğunu sorduğumuzda, kendisi açıkça cevapladı; “…’Seni seviyorum’ benim en sevdiğim cümle. Eğer bir sevgilim olursa, ona her gün, “Seni seviyorum” diyeceğim. Değerli zamanımızın tek bir dakikasını bile boşa harcamak istemiyorum.”

YMP’nin sahne arkasında da, ilişkimiz sahip ve köpek olarak devam ediyor.
Kim Ha-neul etkileyici gözlere ve ağr başlı bie zarafete sahip. O da tıpkı Ji Eun gibi, hem zeki hem de güzel bir kariyer kadını. “Bence biz çok benziyoruz. bir çok ortak noktamız var 30 yaşında olmamız, bir işimizin olması, bekar ve sevgilimizin olmayışı gibi. İkimiz de güçlü görünüyoruz, ama aslında o kadar da güçlü değiliz, daha çok hassasız aslında. İşte bu yüzden Ji Eun’un neden Momo’ya ihtiyacı olduğunu çok iyi anlıyorum. Eğer benimle bir çocuk gibi oynayacak ve konuşmadan beni anlayacak biri olsaydı çok mutlu olurdum.” Kendisi o günleri hatırladıkça her çekimden çok zevk aldığını da ekledi.

“Birbirimizi sahne arkasında bile ‘sahip’ ve ‘Momo’ diye çağırırdık. JKS gerçek Momo. O çok haylaz ve etrafındaki herkes gülümser. Hasta olduğum bir gün, beni cesaretlendirmek için bana şekerleme almıştı ve demiştiki, ‘Sevgili sahip!’ Ondan sonra hemen iyileştim. Lol(seslice güldü). Şimdi bile Momo bazen beni arar, ‘Ne yapırsun sahip?’ diye sorar. Çok şirin öyle değil mi? Diğer yandan, bir erkek ve aktör olarak işini ele alış biçimi ayranlık uyandırıcı. Hayatını kendi kesin görüşüne göre yaşıyor. Benden genç olmasına rağmen ona saygı duyuyorum.”