Yeni aktris Jung Ah Yool (25 yaşında) kısa zaman önce intihar ederek hayatını kaybetti. Facebook üzerinden yazdığı son sözleri, zor hayatına üzücü bir ışık tuttu (ortaya çıkardı).
10 Haziran’da, Jung Ah Yool Facebook’una, “Bu sabah uyandım ve gözlerimi açtım ve sanki bir çölde tek başıma duruyor gibi hissettim… 19 yaşımdan beri kendi başımın çaresine bakıyorum ama aniden… yaslanabileceğim hiç bir yerin olmadığı odamda…”
Tekrar 11 Haziran’da, içinde olduğu kötü düşünceleri açıklayan şu sözü yazdı, “Hiç bir şey beni rahatlatamaz,”.
Jung Ah Yool, 12 Haziran’da evinde ölü bulundu. Polis şimdi ölüm nedenini araştırıyor ama bunun büyük ihtimalle bir intihar olduğunu bildirdiler.
Jung Ah Yool KBS2′nin gündüz dizisi, “Love Love” da rol alacaktı. Ancak, KBS’nin emek sendikasının zorlukları yüzünden, Jung Ah Yool’ün kontratı iptal edildi ve yapılan ödemeler de geri çekildi. Bir kaynak “Jung Ah Yool son zamanlarda finansal problemlerle uğraşıyordu,” ve “ve gelecek için çok endişeliydi.” diye açıklama yaptı.
Kore önde gelen intihar sayısına sahip ve ünlü intiharları pek yaygın değil denemez. Park Yong Ha, Choi Jin Sil, Lee Eun Joo, Jung Da Bin, önceki başbakan Roh Moo Hyun dahil bir çok ünlü intiharı mevcut.

 

kaynak: soompi