Ben K-pop’a 2PM ile başlayıp, Big Bang’in Haru Haru’su ile aşık olmuştum. Ama zaman ilerledikçe ve yeni yeni grupları tanıdıkça benim için en vazgeçilmezi Super Junior oldu.

Beğenmediğim yönleri tabii ki var, ama gene de seviyorum onları. Şimdi birde onlar Opera’nın Japonca versiyonunu çıkardılar. İzlemek ancak nasip oldu ama beğendim. Yalnız izlerken aklıma sürekli şu geldi Super Junior M’in Perfection klibiyle aynı konseptteydi sanki. Yani bana yeni pek bir şey vermedi. Ama sonra bütün kliplerini düşününce evet bu SuJu’nun tarzıydı bütün üyeler kapalı bir alanda ve dans ediyorlar şarkı ile. Sonra aklıma şu geldi eski üye KiBum’un da rol aldığı alttaki klip. Evet ben izlediğimde bayılmıştım bu klibe harika bu demiştim. Tarzı farklı ve harika bir çekim ile hepsi de çok güzel oynamış. İşte benim SuJu’m bu!!! Buyrun sizde izleyin…

슈퍼주니어(SuperJunior) _ 너라고 (Its You) 드라마 ver.

 

Bahsettiğim Opera PV’si ise bu.

[Full HD] 120514 Super Junior Opera Japanese Version PV

 

Hem ben zaten bir şarkının ilk halini çok severim remix ve ya başka dildeki versiyonlarına içim ısınmaz:/

Sorry Sorry bir istisna tabii o ayrı🙂