Senin tatlı fısıltın rüzgarı sürüp
Beni uykumdan uyandırıyor (ddoorooddooddooddoo)
Rüyamda gördügüm o gizemli gülümseme gözlerimi kör edecek kadar güzel
Seni seviyorum bebeğim bebeğim bebeğim seviyorum
Tatlım tatlım tatlım seviyorum
Seni seviyorum, sadece seni sonsuza kadar
Unutma bugün bugün ve bugün yarin yarin ve yarin
Yarin seni bugün sevdiğimden daha çok seveceğim
Bizim utangaç öpüşmemız beni nefesim kesilecekmiş gibi titretiyor
Seni seviyorum bebeğim bebeğim bebeğim seviyorum
Tatlım tatlım tatlım seviyorum
Seni seviyorum, sadece seni sonsuza kadar
Unutma bugün bugün ve bugün yarin yarin ve yarin
Yarin seni bugün sevdiğimden daha çok seveceğim
Benim kizim olduğun icin minnettarım
Senin erkeğin olduğum icin minnettarım
Seni seviyorum bebeğim bebeğim bebeğim seviyorum
Tatlım tatlım tatlım seviyorum
Seni seviyorum, sadece seni sonsuza kadar
Seni cok seviyorum cok seviyorum, sana söz veriyorum
Unutma bugün bugün ve bugün yarin yarin ve yarin
Yarin seni bugün sevdiğimden daha çok seveceğim
° ╰☆╮★ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ★ ╰☆╮°
° ╰☆╮★ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ★ ╰☆╮°
 Your sweet whisper rides the wind and wakes me up from sleep (ddoorooddooddooddoo)
That mysterious smile I saw in my dream is blindingly beautiful
I love you
Baby Baby Baby love
Honey Honey Honey love I love you, only you forever
Remember today today and today tomorrow tomorrow and tomorrow
I will love you more tomorrow than I do today
Our shy kiss shakes me like my breath will stop
I love you Baby Baby Baby love
Honey Honey Honey love I love you, only you forever
Remember today today and today tomorrow tomorrow and tomorrow
I will love you more tomorrow than I do today
I am so thankful that you are my girl
I am thankful that I am your man I love you
Baby Baby Baby love
Honey Honey Honey love I love you so much so much, I promise you
Remember today today and today tomorrow tomorrow and tomorrow
I will love you more tomorrow than I do today
