G-Dragon Thinks T.O.P’s Body Is Erotic, CL: “I’ve Seen Him Pull Down Something” [Full]

SBS “Strong Heart”ın “YG Family Special/Özel” adlı bölümünün 28 Mart’taki çekimlerinde, Big Bang’den G-Dragon’un konuşma yarışı konusu  “Fantastic Body/ Fantastik Vücut.”tu.  G-Dragon  “T.O.P’un vücudunu çıplak görünce erotik olduğunu düşünüyorum.” dedi.

G-Dragon diğer üyelerin vücutlarını daha önceden sergilediklerini, ancak kendisinin ve T.O.P’un henüz yapmadığını söyledi. G-Dragon, “Kaslarımı göstermiyorum çünkü hiç kasım yok, ve ben sürekli üstümü değiştirmek zorunda kalıyorum. Ancak T.O.P. vücudunu pek fazla göstermedi. O çok gizemli.”

Lee Seung Gi , “Aynı grupta olmanıza rağmen o üstünü çıkarmaz mı?” diye sorunca,  G-Dragon answered, “Kıyafetlerini değiştirse bile kendisine ait giyinme bölümü var.”

G-Dragon T.O.P’nin Japonya’da vücudunu gösterdiği bir olaydan da bahsetti. Bir otelde kaldıklarını ve 4 üyenin sıkıldıklarında her gün yüzdüklerini söyledi. Ancak kendi mayolarını getirmedikleri için speedo(? slip falan herhalde)  giymek zorunda kaldıklarını söyledi.

G-Dragon, “Bir gün durup dikkatle baktığımızda, her zaman ki gibi eğleniyorduk. Ben rüya gördüğümü sandım. T.O.P sıkılmış olmalı ki, bize vücudunu göstermeyen adam o zaman karşımızda speedo ile duruyordu!” G-Dragon bazı nedenlerden ötürü T.O.P’nin speedo giymiş hali erotikti dedi.

T.O.P kahkahalarla gülüp ekledi, “Heycanlıydım ve onlara gittiğimde onlar bana bakıp ‘Vooovv!’ dediler.” G-Dragon ise, “Sanki ünlü bir bayan görmüşüz gibiydi.”

2NE1’dan CL ise T.O.P’nin vücudunu daha önce gördüğünü söyledi. Stajyer olarak çalıştığı zamanlarda bir gün spor salonuna girmek için kapıyı açtığında T.O.P kıyafetlerini değiştiriyormuş. ve ona “Gedin mi?” diye sormuş, CL, “Sanırım bir şey indiriyordu o sırada.” (Büyük ihtimalle pantolonunu indirmekten bahsediyor) diye devam etti.

G-Dragon aynı zamanda T.O.P’nin vücut çalıştıktan sonra nasıl vücuduna dokunmasını istediğinden de bahsetti.

kaynak: soompi

