5. BÖLÜM (11.02.2012)

★Sam Dong: Annem hep, eğer yolunu bir engel tıkarsa onu gerçekten sertçe itmelisin, derdi. O zaman o engel bir köprüye dönüşür.
«sabah ing’e baktim ordan çevirdim tam aynısı değil o yüzden»

★Sam Dong: Hye Mi, çok özür dilerim. Gelecek sefer seni koruyacağım söz.
Hye Mi: Teşekkür ederim.

★Kang Oh Hyuk: Aslında sizin sanat dersleri alabileceğiniz biri var. Ne yazık ki bu biraz zor.
Hye Mi: Nedenmiş o¿¿¿
Kang Oh Hyuk: Sen benden nefret ediyorsun ya, o daha çok ediyor…

★Kang Oh Hyuk: Hey öğrencilerimiz sana mı benzesin¿¿¿ Sen beni bekledin ve sonun ortada! Onlar da senin gibi mi olsun istiyorsun¿¿¿
«Jin Mun ve Oh Hyuk zaten karı koca gibi 😀 »

★Jin Guk: Bir daha tekrar etmeyeceğim. Hye Mi ile uğraşmaktan vaz geçmezsen, pişman olursun!

★Jin Mun: Öyle sırıtıp durma! Sadece aylık değerlendirmeye kadar.
Kang Oh Hyuk: Abartma sen o kadar da önemli değilsin. Tamam sustum.
«jin mun yardım ettiği öğrenilirse başının derde gireceğini biliyordu :D»

★Kang Hoca’nin sorması üzerine Pil Suk, Hye Mi’nin giriş sınavında söylediği şarkıda boş hayalin nasil tanımlandığını söyler:
Boş hayal tıpkı bir zehir gibidir.

★Hye Mi: Şarkı konusunda senden iyi olduğum kesin. Ancak ifadeler konusunda benden ilerisin anlaşılan. Soylesene, yüzündeki ifadeleri nasıl yapiyorsun¿¿¿
Pil Suk: Çok kolay biriyle çıkman yeterli.
Hye Mi: Çıkmak mı¿¿¿

★Hye Mi: Duygu denen şeyi anlamaya başladım.
Pil Suk: Sahi mi¿¿¿ Peki ne anladın¿¿¿
Hye Mi: Duygu denen şey bir kandırmaca.

★Jin Guk’un Hyung’ı: Sende herkes gibi aptal deme bana. Ben bunu zaten biliyorum.
Jin Guk: Sınavı geçemedin mi¿¿¿

★Jin Guk ve Sam Dong tv’nin içine girmiş Genie’yi izlerken birden ekran gider.
Sam Dong: Hey neden kapandı bu¿¿¿
… «Hye Mi elinde kablo ile tv’nin arkasından çıkar.»
En doğrusunu yapmışsın!

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

videosunu izlemek için 

★Jin Guk: Eğer bir gün avukat olursan, mini etek giyip sokaklarda dans edeceğim.
Hyung: Bunu yazılı olarak alabilir miyim¿¿¿
Jin Guk: Hey sadece benim sözüm yeterli değil mi. Ben sözünde duran bir adamım!

★Sam Dong: Bunlar gerçek kardeş mi?
Jin Guk: Hey, biz kardeşe benziyor muyuz? Şunun kafasına baksana bir.
Hyung: Hey ben onun kadar yaşlı mı duruyorum? İnsanlar benim olduğumdan daha genç göründüğümü söyler!
Jin Guk: Hyung!

★Bayan Hoca: Senden neden hoşlanıyorum biliyor musun¿¿¿ yüzünde hep umutsuz bir ifade var da ondan. Kazansan iyi edersin.
Baek Hee: Kazanacağım!

★Kang Hoca: «tell me your wish performansına hitaben» Tek yaptığınız şarkıyı anlayıp, duygusunu seslendirmekti.

★Kang Hoca: Song Sam Dong, hiç olumlu fiil yok mu diye sormuştun, hatırladın mı¿¿¿ Evet var.
Sam Dong: Neymiş¿¿¿
Kang Hoca: Eğlenmek. Önce eğlenmek gerek.
Sam Dong: Harika bunu hiç unutmayacağım.

★Kang Hoca ve Jin Mun Hoca: Dinleyici dikkatliyse, duygu iletilmiş demektir.

★Hye Mi: İnsan yeteneksizse ya da bahanesi varsa kabalaşır.

★Hye Mi: Kolyeni istemiyorum. Bu kolye en başta sana verilmişti zaten, giriş sınavında seni beni yendiğin zaman. Artık bunu kabul ediyorum. Kaba olduğum için özür dilerim.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Bana göre bu bölümün enleri 😀
En mükemmel çift: JYP «jin mun» ve kang oh hyuk
En komik karakter: Sam Dong
En O… karakter: tabii ki Baek Hee!
En gelişen karakter: Pil Suk «kilolar» ve Hye Mi «duygular».
En beyinsiz karakter: Jin Guk’un ESKİ arkadaşı.
En şeytan karakter: Pembe kol saatli, düğmesi kopan kız. 😀
En mutlu karakter «son hariç»: Jin Guk 😀 Hadi yine iyisin 😀

