★Çok iyi bakın, gördüğünüz benim … Yeon Baek Hee.

★Sam Dong: Seul’un yıldızları nerde¿¿¿
Gökyüzü neden bu kadar karanlık¿¿¿
Neden hiç bir şey doğru gitmiyor¿¿¿

★Jin Guk: Ayakkabın tamir edilebilir. Ama öfkene yenilirsen, her şeyi mahvedersin

★Jin Guk: Tekrar düşündüm de sen ağlamasan daha iyi olacak. Çünkü çoğu kız ağlayınca güzelleşir, ama sen çirkinleşiyorsun.

★Maeng Hoca, Pil Suk’a
3 öğün yiyorsan, sabahları kral gibi, akşamları dilenci gibi yiyeceksin!

★Hye Mi:
Babam hep, uğurlu şeylere inanan 2 tür insan vardır derdi.
1.si yeteneksiz insanlar
2.si korkacak bir şeyleri olanlar.

★Sam Dong’un annesi: Ya o kız senden hoşlanmıyorsa ve dahi değilsen ne olacak¿¿¿
Sam Dong: Ne olacağını söyleyeyim anne; ikisini de yapacağım!

★Hye Mi: insanların gözlerini görmesi gerek. En az çirkin yerin gözlerin.

★Jin Guk: Ben burda kalacağım baba.

Ben ingilizce bilmiyorum. Karnımı doyuracak para bile bulamam, buralarda açlıktan ölürüm. Lütfen al bunu baba.

★Hye Mi: Özür dilerim. Seni yanlış anladığım için. Sen ne bir sokak serserisisin ne de sürekli sorun yaratan biri. Genelde insanlar hakkında yanılmam ama sende yanıldım.

★Sam Dong: Ben hayatımın sonuna kadar içki içmeyeceğim.

★Jong Ha Miyong «Müdür»: Gerçek savaş şimdi başlıyor. Çok uzun ve çok büyük bir savaş olacağı kesin.

★Sam Dong «Kasabalı Hödük»: Hye Mi dışardan dövüş horozuna benzese de, içinde çok narin bir civ civ gizli.

★Hye Mi: Eğer aylık değerlendirmede Yeon Baek Hee’den yüksek not alırsam,
Hepiniz benden özür dileyeceksiniz ve bize bulaşmayacaksınız.

Ama hiç heveslenmeyin çünkü ben kazanacağım!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Eveeeeeet 4. bölümün enleri bana göre 😀
En melek karakter: Jason ♥
En evil karakter: Yeon Baek Hee :@
En zavallı karakter: Go Hye Mi 😦
En filozof karakter: Sam Dong 😀
En mert(?) karakter: Jin Guk O.o
En gereksiz ve mal karakter: Jin Guk’un eski arkadaşı Baek Hee’nin kuyruğu -_-

