Evveeet, biliyorum bu blogda objektif bir şekilde asyadan haberler vermeye çalışıyorum ama bu videoyu izledikten sonra bir dur dedim açıkçası. Bir kerelik (başladım mı durmaz biliyorum) de olsa istisna yapalım.

Şimdi SHINee’nin sesine laf yok! Bende zaten bir Shawol’um ama bunların stilist noonaları beni deli ediyor ha birde moda düşkünü Key’in biraz aşırıya kaçmaları ^^

Bu çocuklara sürekli dar pantolon giydirmelerinin amacı ne? Zaten Minho ve Taemin çok zayıf bu onları daha da feminen gösteriyor. Hem ismini tam hatırlayamadığım bir programda Eunhyuk ,Hong Ki ve Minho bu konuda bir tartışmaya girdiler ve Eunhyuk SHINee’nin pantalonları tayt gibi renkli renkli üstelik deyince Minho sustu ve suratı asıldı. Yani kendileri de memnun değiller. Hele bu videoda Zaten çok yorgun görünen Minho siyah ceket (her ne kadar omuzları süslü de olsa) ve DAR pantolonu ile güzel bir tarz yapmış ancak o içine giydiği, sanki bir çocuk asılmışta çekmiş gibi görünen parlak atlat ne ya??? El insaf tarz, yenilik, moda, farklılık diye diye bu çocukları ne hale sokuyorlar?? Bana “Bunlar gay kızım” veya “Aynı kıza benziyorlar” dediklerinde bu resimler karşısında ben ne diyeyim ki?

Hele Taemin’in saçı? EXO ile olan fotoğraf çekimlerinde aha dedim bu çocuk büyüme evresine girmiş sonunda ama birde bu albümde baktım ki çocuğun saçına etmişler yani.

Her neyse bunları yine geçiyorum ama KEY!! Abi senin o giydiğin mor şalı benim olmayan ninem giyiyor be! Ceketin üstüne giymiş birde Allah’ım Allah’ım!!! Abartma biraz Key lütfen.

 

Not: bunların benim düşüncelerim lütfen yanlış anlayıp ters tepkiler vermeyin!