İşte aşk budur
Başka birini bilerek incitmediğinde (Ne yapabilirim)
İşte aşk budur
Kişiliğimi senin için değiştirmem
(Senin hiç bir beklentin olmadan)
Bu zorluklar ve ileriye bakmalar
Bunun aşk olduğuna inanmadığını söylemiştin
Dostum Dostum
Gergin kaşlarını düzeltmek istiyorum
Senin hakkında konuşmadığın şu endişelerin
Aslında onları okuyabiliyorum
Onlar aşk rahatsızlığından dolayı varlar
Sen aşktan ne kadar uzak durmak istersen
O kadar bana yaklaşıyor
Nerede veya ne zaman olursa olsun
Birden bire diğerini sipariş etmek istedin
Ya da hayati düşünceni aniden açıklamak
(Onun sana emrettiği gibi sağa sola gitmek
Saf mavi gökyüzü
Geçmişteki ilişkileri hatırlamak
Bunun kimseye bağlı olmak olmadığını düşündün
Artık daha fazla hüzün olmayaca
Sessizce, bomboş baktın
Kendi kendine yumuşak bir sesle fısıldarken
Sesin bir çok hayalkırıklığı ile dolu
Kime günahlarını anlatıyordun
Özür dilerim
Bebeğim özür dilerim
Bebeğim işte bu aşktır
Başka birini bilerek incitmediğinde (Ne yapabilirim)
İşte aşk budur
Kişiliğimi senin için değiştirmem
(Senin hiç bir beklentin olmadan)
Bu zorluklar ve ileriye bakmalar
Bunun aşk olduğuna inanmadığını söylemiştin
Aşk budur
Bütün öfken kaybolduğunda
(Gitmeyi düşünmeden)
Aşk budur
Gizlice pişmanlık duyduğunda
(Hatıralar nazik olur)
Hiç bir imtihandan geçmeyen aşk
Gerçek olduğu düşünülmez
Aşk budur
Aşk budur

° ╰☆╮★ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ★ ╰☆╮°

